היתרונות הבולטים של צילומי האוויר

היתרונות הבולטים של צילומי האוויר צילומי אוויר המתבצעים באמצעות רחפנים נמצאים כיום כפופולארים מאד. בתי עסק קטנים כמו גם ארגונים גדולים בוחרים לעשות שימוש ברחפנים היוצרים צילומים מרהיבים ומיוחדים, בהם עושים שימוש לאחר מכן בסרטוני תדמית, מצגות וכלים שיווקיים אחרים. צילומי אוויר מעניקים לכם כבעלי עסקים המעוניינים להתקדם ולהתפתח, זווית נוספת של תיעוד שהופכת כל פרוייקט חזותי שלכם למושך יותר. אמנם תמונה שווה יותר מאלף מילים, אך לפניכם 5 יתרונות בולטים שיש לצילומי האוויר על פני הצילומים הסטנדרטים:

1. תנו לתמונות לדבר

בעידן בו המידע עובר במהירות ואלו המחפשים אחר מידע רוצים לקבל אותו כמה שיותר מהר, נדמה כי יש כמה שפחות מקום למלל, וכמה שיותר מקום לחוויה הויזואלית. כשאתם רוצים להעביר מסרים שיווקיים או יותר אינפורמטיבים, אין באמת סיבה להרחיב במילים אלא כל שצריך לעשות הוא לתקשר באמצעות צילומי האוויר. צילומים אלו מתאימים לאלו מכם העוסקים בפרסום, נדל”ן, הפקות אירועים, ספורט וכל תחום אחר. התוצאה המתקבלת בסופו של דבר מתעלה על כל הציפיות, כאשר צילומים אלו יוצרים ייחוד שמבדיל אתכם מהמתחרים.

2. ייחודיות ועוצמה שאין בצילומים אחרים

אם ישנה מילה שיכולה לתאר את צילומי האוויר הרי שהיא “עוצמה”. צילומים המתבצעים שלא באמצעות רחפנים ולא כצילומי אוויר, יכולים להיות חביבים בעת שהעדשה תופסת שוט טוב. מנגד, צילומי האוויר הינם צילומים מרגשים שיוצרים עוצמה. דוגמא לכך, היא חברה המעוניינת לפרסם את ציוד הצלילה שלה: מצד אחד יהיה ניתן לפרסם את המוצרים כשהצוללן מדגים אותם, אך מצד שני ניתן לצלם מהאוויר את גלי התכלת של הים התיכון ולשלב את האביזרים בשוטים מסוימים. האפקט הנוצר מרשים יותר, חזק יותר וזכיר יותר.

3. אמצעי שיווקי לפרוייקטים של נדל”ן

לא אחת צילומי האוויר הם למעשה המענה היחיד המתאים לסוג הצילום שאתם צריכים. הדוגמא הטובה ביותר היא בעת שאתם משקיעי נדל”ן המעוניינים לפרסם את הפרוייקטים החדשים שלכם. במרבית המקרים, רוצים לשקף לקהל הלקוחות את היקף השטח, את קצב ההתקדמות לרבות בניית השלד, את גובה הבניין ואת השלבים המתקדמים בפרוייקט. כידוע, לא ניתן לעשות זאת באמצעות צלם ומצלמה העומדים על קרקע, שכן לא ניתן לתפוס בזווית שכזו את כל שרוצים להכניס לפריים. צילומי אוויר מנגד תופסים את כל שטח הבנייה וכך משקפים כלי חוץ את קצב ההתקדמות של הפרוייקט.

4. יוצרים תכנים מגוונים יותר

בעת שעושים שימוש בצילומי אוויר באמצעות רחפן, למעשה נותנים תחושה של מעוף הציפור. עובדה זה משרתת אתכם בעת שאתם רוצים ליצור סרטוני תדמית, מכירה או הדרכה מגוונים יותר, מושכים יותר ומעניינים יותר. ניתן לשלב זוויות צילום שונות, כאשר צילומי האוויר יכולים לתפוס שדות שלמים, ערים, מתחמי אירועים, הופעות, חופים ועוד. ככל שהתוכן שאתם משלבים בתכנים השיווקיים שלכם מגוון יותר, כך אתם זוכים ביתרון נוסף על פני המתחרים שלכם ואל מול קהל הצופים.

5. צילומי אוויר מחייבים בציוד מתקדם

מעבר לכך, חשוב לדבר על איכות הצילום. תיעודים “סטנדרטים” ניתן לבצע עם מצלמות מכל סוג שלא יהיה. מנגד, צילומי אוויר מחייבים בציוד מתקדם ומשוכלל, כך שהבהכרח התוצרים שיתקבלו יהיה איכותיים ומקצועיים. ללא ציוד מתקדם ורחפנים לא יהיה ניתן להוציא לפועל את הצילומים, כך שמראש בעת שאתם בוחרים בנתיב זה – אתם בוחרים בטוב ביותר. התוצרים המרשימים מאפשרים לכם להשמיש אותם ולהציג אותם גם בתוך הארגון שלכם, אך גם מחוצה לו אל מול קהל הלקוחות, הקולגות, אנשי עסקים חשובים וחברות המתעניינות בשירותים ובמוצרים שלכם.

הוסף תגובה

XHTML: אתה יכול להשתמש בתגים האלה: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>