היתרונות הבולטים של צילומי האוויר

צילומי אוויר המתבצעים באמצעות רחפנים נמצאים כיום כפופולארים מאד. בתי עסק קטנים כמו גם ארגונים גדולים בוחרים לעשות שימוש ברחפנים היוצרים צילומים מרהיבים ומיוחדים, בהם עושים שימוש לאחר מכן בסרטוני תדמית, מצגות וכלים שיווקיים אחרים. צילומי אוויר מעניקים לכם כבעלי עסקים המעוניינים להתקדם ולהתפתח, זווית נוספת של תיעוד שהופכת כל פרוייקט חזותי שלכם למושך יותר. אמנם תמונה שווה יותר מאלף מילים, אך לפניכם 5 יתרונות בולטים שיש לצילומי האוויר על פני הצילומים הסטנדרטים:

1. תנו לתמונות לדבר

בעידן בו המידע עובר במהירות ואלו המחפשים אחר מידע רוצים לקבל אותו כמה שיותר מהר, נדמה כי יש כמה שפחות מקום למלל, וכמה שיותר מקום לחוויה הויזואלית. כשאתם רוצים להעביר מסרים שיווקיים או יותר אינפורמטיבים, אין באמת סיבה להרחיב במילים אלא כל שצריך לעשות הוא לתקשר באמצעות צילומי האוויר. צילומים אלו מתאימים לאלו מכם העוסקים בפרסום, נדל”ן, הפקות אירועים, ספורט וכל תחום אחר. התוצאה המתקבלת בסופו של דבר מתעלה על כל הציפיות, כאשר צילומים אלו יוצרים ייחוד שמבדיל אתכם מהמתחרים.

2. ייחודיות ועוצמה שאין בצילומים אחרים

אם ישנה מילה שיכולה לתאר את צילומי האוויר הרי שהיא “עוצמה”. צילומים המתבצעים שלא באמצעות רחפנים ולא כצילומי אוויר, יכולים להיות חביבים בעת שהעדשה תופסת שוט טוב. מנגד, צילומי האוויר הינם צילומים מרגשים שיוצרים עוצמה. דוגמא לכך, היא חברה המעוניינת לפרסם את ציוד הצלילה שלה: מצד אחד יהיה ניתן לפרסם את המוצרים כשהצוללן מדגים אותם, אך מצד שני ניתן לצלם מהאוויר את גלי התכלת של הים התיכון ולשלב את האביזרים בשוטים מסוימים. האפקט הנוצר מרשים יותר, חזק יותר וזכיר יותר.

3. אמצעי שיווקי לפרוייקטים של נדל”ן

לא אחת צילומי האוויר הם למעשה המענה היחיד המתאים לסוג הצילום שאתם צריכים. הדוגמא הטובה ביותר היא בעת שאתם משקיעי נדל”ן המעוניינים לפרסם את הפרוייקטים החדשים שלכם. במרבית המקרים, רוצים לשקף לקהל הלקוחות את היקף השטח, את קצב ההתקדמות לרבות בניית השלד, את גובה הבניין ואת השלבים המתקדמים בפרוייקט. כידוע, לא ניתן לעשות זאת באמצעות צלם ומצלמה העומדים על קרקע, שכן לא ניתן לתפוס בזווית שכזו את כל שרוצים להכניס לפריים. צילומי אוויר מנגד תופסים את כל שטח הבנייה וכך משקפים כלי חוץ את קצב ההתקדמות של הפרוייקט.

4. יוצרים תכנים מגוונים יותר

בעת שעושים שימוש בצילומי אוויר באמצעות רחפן, למעשה נותנים תחושה של מעוף הציפור. עובדה זה משרתת אתכם בעת שאתם רוצים ליצור סרטוני תדמית, מכירה או הדרכה מגוונים יותר, מושכים יותר ומעניינים יותר. ניתן לשלב זוויות צילום שונות, כאשר צילומי האוויר יכולים לתפוס שדות שלמים, ערים, מתחמי אירועים, הופעות, חופים ועוד. ככל שהתוכן שאתם משלבים בתכנים השיווקיים שלכם מגוון יותר, כך אתם זוכים ביתרון נוסף על פני המתחרים שלכם ואל מול קהל הצופים.

5. צילומי אוויר מחייבים בציוד מתקדם

מעבר לכך, חשוב לדבר על איכות הצילום. תיעודים “סטנדרטים” ניתן לבצע עם מצלמות מכל סוג שלא יהיה. מנגד, צילומי אוויר מחייבים בציוד מתקדם ומשוכלל, כך שהבהכרח התוצרים שיתקבלו יהיה איכותיים ומקצועיים. ללא ציוד מתקדם ורחפנים לא יהיה ניתן להוציא לפועל את הצילומים, כך שמראש בעת שאתם בוחרים בנתיב זה – אתם בוחרים בטוב ביותר. התוצרים המרשימים מאפשרים לכם להשמיש אותם ולהציג אותם גם בתוך הארגון שלכם, אך גם מחוצה לו אל מול קהל הלקוחות, הקולגות, אנשי עסקים חשובים וחברות המתעניינות בשירותים ובמוצרים שלכם.

לאילו חברות מתאים שירות צילום על ידי רחפנים?

צילום באמצעות רחפנים כבר אינו טרנד, אלא קלאסיקה שבעלי עסקים רבים רוצים לעשות בה שימוש. היכולת לתעד באמצעות רחפן היא היכולת להציג בפני קהל היעד שלכם תכנים מגוונים, מעניינים ומרתקים שיוצקים תוכן ויזואלי מרשים לכל מצגת, סרטון שיווקי-תדמיתי או לטובת כל מצגת חשובה שאתם מציגים. עולמות התוכן מגוונים, כאשר אם יש דבר שנותר זהה הוא התוצרים המרשימים שמתעלים על כל הציפיות. כל בית עסק יכול לעשות שימוש בצילומים שכאלו, כאשר ישנם כמה עסקים שעבורם השימוש בצילומי האוויר מתאים במיוחד:

הדרך שלכם לשקף את ההתקדמות בפרוייקט הנדל”ן

חברות נדל”ן משווקות את הפרוייקטים שלהן במרבית המקרים באמצעות צילומי אוויר. בניינים גבוהים לא ניתן לתעד באמצעות מצלמה וצלם הניצב על הקרקע, זאת מאחר ולא ניתן לתפוס בשוט אחד את כל המרחב, העוצמה והיקף הבנייה. מנגד, בעת שמעלים לאוויר רחפן ויוצרים תיעוד של צילומי אוויר, קהל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי מקבל מושג לגבי היקף הבנייה, קצב ההתקדמות והקירבה של הפרוייקט לצירי תנועה ונקודות מרכזיות. מעבר לכך, צילומי האוויר יוצרים אפקט של עוצמה, כוח ועושר שהינם חיוניים בעת שמשווקים פרוייקטים בעלות של מילוני שקלים.

כרטיס הביקור של זמרים ולהקות

בנוסף, צילומי האוויר גם משרתים את האמנים השונים – הישראלים ואלו המגיעים מחו”ל. האינדיקציה להצלחה היא כמובן היקף הקהל הנמצא ברגע נתון במופע, ועם צילומי האוויר ניתן לתעד את כל הקהל. כיום בישראל נערכים מופעים גדולים של אמנים מקומיים וכאלו המגיעים מחוץ לארץ, כאשר לא מעט קונצרטים שכאלו נערכים באצטדיון רמת גן, סמי עופר ובקיסריה. רק לאחרונה הופיע הזמר עומר אדם אל מול 30,000 איש, כאשר צילומי אוויר יכולים לתעד את כל הקהל שהגיע להביע אהדה כלפי הזמר. צילומים שכאלו הופכים להיות כרטיס ביקור משמעותי ושורה נאה בקורות החיים.

סרטוני תדמית לערים ומדינות

המון מדינות משקיעות כספים רבים על מנת לקדם את מדינתם כמדינה תיירותית שכדאי לבקר בה. גם ישראל יוצאת במסעות פרסום בינלאומיים הקוראים לתיירים מחו”ל לבקר במדינה. צילומי אוויר המעניקים מבט ממעוף הציפור, נותנים את התחושה הקרובה ביותר למציאות בעת שצופים בסרטון: מנקודת מבט שכזאת ניתן לראות את הקצב הדינאמי של העיר תל אביב, את הבנייה הייחודית והעתיקה של ירושלים ואת המרחבים המוריקים בכרמל. צילומי האוויר מתאימים לצילומי תדמית לערים, מושבים ומועצות אזוריות.

חברה העוסקת בספורט או ציוד ימי? כך תשווקו את העסק

צילומי אוויר מתעדים מרחבים עירוניים, שמורות טבע וגם את חוף הים. נדמה כי אין אדם המביט באדישות למראה המרהיב של מי התכלת, ובעת שאתם עומדים מאחורי בית עסק או ארגון עם זיקה לים, השימוש בצילומי האוויר הינו חיוני והכרחי. אם אתם חברה העוסקה בהפלגות, מכירה או שיווק של ציוד ימי, חברה העוסקת בלימוד צלילה, חברה תיירותית המעוניינת לשווק את תל אביב או אילת וכדומה – הרי שצילומי האוויר המתעדים עבורכם את גלי הים התיכון יכולים לקדם אתכם במטרותיכם. מדובר על צילומים מרהיבים שלא צריך לשדך להם מילים, זאת מאחר והחוויה הויזואלית יכולה לתקשר את המסרים שלכם.

מדריכי טיולים: כך תשווקו את המסלול שלכם!

בנוסף, אם אתם חברת תיירות המוציאה סיורים וטיולים בארץ – צילומי האוויר יכולים לתרום רבות לקמפיין שלכם. ניתן לצלם ממעוף הציפור שבילי אופניים, שמורות טבע, נחלים, מרחבים מוריקים בצפון ונוף מדברי בדרום. החוויה הויזואלית תורמת רבות לכל מסר שאתם רוצים להעביר, וצילומי האוויר מבדילים אתכם ויוצרים מעטפת מקצועית, מרשימה ומושכת יותר.

יוצרים סרטון תדמית עם צילומי רחפן!

לא רחוקים כלל הימים בהם צילומי הרחפן היו נגישים אך ורק לחברות עשירות מאד שהיו מעוניינות בצילומים שכאלו לטובת יצירת סרטוני תדמית. כיום, השירות אינו זמין אך ורק לתאגידים גדולים וארגונים מבוססים, אלא גם לחברות קטנות יותר המעוניינות בסרטון תדמיתי איכותי ומקורי. השימוש בסרטוני תדמית הינו מאד נפוץ, בין היתר הודות למהפכת האינטרנט שהפכה את התקשורת לזמינה יותר, מהירה יותר וכזו שיכולה לגשר על פערים של זמן ומקום. גם אתם, כבעלי העסק המעוניינים להפיץ את בשורתכם, יכולים לעשות שימוש בסרטונים אלו שיקדמו אתכם ויחשפו אתכם לקהלים נוספים. למרות שסרטוני תדמית הם כלי די ותיק, ניתן כיום להפוך אותם לחדישים ואטרקטיבים יותר עם צילומי רחפן. המציאות כיום היא שהטלוויזיה ובעיקר האינטרנט, גדושים לא מעט בתכנים של חברות המבקשות לפרסם את השירות או המוצר שלהן. ככל שהמרחב מוצף יותר בסרטונים שכאלו, כך עליכם להיות יותר מקוריים על מנת להתבלט ולגרום ללקוחות לבחור בכם! סרטון תדמית עסקי המבוסס בין היתר על צילומי רחפן, מציב אתכם מעל כל המתחרים עם הצטיינות יתרה בדרך המקורית שבחרתם!

החשיבות הגדולה של יצירת סרטון תדמית

תחילה, מה החשיבות הגדולה כל כך של סרטוני התדמית? עוד לפני שיורחבו התועלות על צילום עם רחפן, חשוב שתדעו מדוע ואיך סרטון התדמית יכול לקדם גם את העסק שלכם. המטרה שלכם היא למשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים שידרשו במידע נוסף על השירות או המוצר שלכם. על מנת לגרום להם לתקשר אתכם, עליכם לשכנע אותם לעשות זאת. באמצעות סרטון התדמית יש לכם הזדמנות לספר על עצמכם עוד מבלי שנפגשתם. סרטון התדמית עושה עבודה נפלאה עבורכם והוא במידה רבה תעודת הזהות שלכם. זיכרו כי אין שני לרושם ראשוני, מה שאומר שככל שהסרטון שלכם יהיה מקורי יותר, יצירתי יותר וענייני יותר – כך עולה הסבירות להשאיר רושם טוב על הצופים בו.
https://www.youtube.com/watch?v=753CKwJuP8w

יוצרים אפקט חזותי מרשים!

סרטון תדמית טוב הוא סרטון תדמית שמעביר תכנים אינפורמטיבים בשילוב תכנים חזותיים מרהיבים. ככל שהסרטון יהיה אטרקטיבי יותר, כך עולה הסבירות כי הצופים בו ישארו לצפות בו עד הסוף – מה שמשאיר לכם יותר זמן לספר את הסיפור שלכם. צילומי האוויר המתבצעים באמצעות הרחפן הם צילומים מרהיבים וייחודים שלא ניתן להישאר אליהם אדישים! הזווית ממנה משקיפים בני האדם על העולם היא מגובה העיניים, כך שבעת שחושפים בפניהם עולם אחר המוצג דרך מעוף הציפור, אתם זוכים ביתרון משמעותי. סרטוני התדמית המשלבים את הצילומים מהרחפן הופכים את התוכן למושך, מרתק ומושקע!

היתרון הבולט שלכם: חדשנות ומקוריות

סביר כי ישנן חברות נוספות המציעות את אותם השירותים שאתם מציעים. מה יגרום ללקוחות הפוטנציאלים לבחור בכם ולא במתחרים? החדשנות והמקוריות שלכם! המטרה שלכם היא להשתקף כעסק הדבק בחשיבה מחוץ לקופסא. סרטוני התדמית המבוססים על צילומי רחפן מעניקים לכם יתרון אדיר בכל הקשור לחדשנות. האריזה החזותית והחוויה שתעבירו את הצופים בסרטון התדמית שלכם, יעניקו לכם את כל שתוכלו לבקש: לגרום לצופים בסרטון לעשות צעד נוסף ולתקשר אתכם. ישנם סרטונים המבוססים מתחילתם ועד סופם על צילומי רחפן, בעוד ישנם סרטונים המשלבים מספר זוויות צילום. הבחירה בסופו של דבר היא שלכם, תוך שכדאי להסתייע בעצתם של אנשי המקצוע המובילים שיוכלו להפיק עבורכם את הסרטון ההולם ביותר את אופי השירות או המוצר שתרצו לפרסם. קראו בהרחבה על – היתרונות הבולטים של צילומי אוויר

לאילו חברות מתאימים סרטוני תדמית שכאלו?

סרטון תדמית עם צילום רחפן צילומים שכאלו המתבצעים על ידי רחפן מתאימים למגוון רחב של מטרות ושל חברות. כך לדוגמא, ניתן לצלם עבור חברות העוסקות בתוצרת חקלאית: צילומי הרחפן יוכלו לצלם את השדות ואת התוצרת ממעוף הציפור, וכך לייצר נראות של שפע ושל שדות גדולים. ישנן מנגד חברות העוסקות בציוד גלישה, והרי שאין דרך טובה יותר לתקשר את הציוד מאשר צילום גלישה מרחפן. צילום גלישה מרחפן יוכלו לייצר תוצרים מרהיבים שיעבירו את העוצמה שבגלי הים ואת הציוד האיכותי. כמו כן, ישנם פרוייקטים של נדל”ן שעל מנת להאדיר אותם, חשוב לצלם אותם מהאוויר. בעת שמצלמים מהאוויר ניתן להעביר את תחושת הגודל והמרחב. חברות נוספות העושות שימוש בצילומים שכאלו הן חברות העוסקות באיטום גגות – צילומי הרחפן יוכלו לתעד את עבודות האיטום וכך לשקף בפני הקהל את העבודה האיכותית.